Munkaidőben YouTube-ozunk a legtöbbet
A Nielsen piackutató cég felmérése szerint a videómegosztó oldalak a forgalmuk legnagyobb részét hétköznapokon, reggel kilenc és délután öt között, vagyis munkaidőben bonyolítják, ezen belül is a dél és kettő közti időszak, vagyis az ebédszünet ideje a legnépszerűbb. A statisztikák azt mutatják, hogy az online videókat néző felhasználók 65 százaléka üti el ilyesmivel az idejét munkaidőben, a második legkedveltebb időpont erre a hétvégén napközben, majd a hétköznapok estéi következnek.
A legnépszerűbb célpont továbbra is a YouTube, nyomasztó fölénnyel: októberben ötmilliárd videót néztek meg az oldalon. A második helyen a MySpace videómegosztója 250 millióval szerénykedik, a Hulu pedig 206 millióval jött fel a harmadik helyre, négy helyet javítva a szeptemberi helyezésén.
A felmérés szerint az emberek átlagosan a munkaidejük negyedét töltik a munkájukhoz nem kapcsolódó online tevékenységekkel.