A Cisco neve jól cseng a távközlési szektorban, a cég évente tízmilliárd dollár bevételt szerez a hálózati berendezéseivel. Miért vette meg a Cisco 590 millió dollárért a kizárólag szórakoztatóelektronikai termékeket, digitális kamerákat gyártó Pure Digitalt? Azért, mert passzol a portfoliójába, a Cisco ugyanis az elmúlt néhány évben keményen próbált betörni a fogyasztói szektorba.
Ismerős lehet a Linksys márkanév, a Cisco ezen a néven forgalmazza az otthoni és irodai használatra szánt routereit, wifi ap-it. A Linksys 2003-ban 500 millió dollárt ért a Ciscónak. Ezt követően 2005-ben 7 milliárd dollárért megvette a Scientific Atlanta nevű céget, 2005-ben pedig a 61 millió dollárért a dán Kiss Technologiest - mindkét cég set top boxokat gyárt, az első tévészolgáltatáshoz, az utóbbi az online videoletöltéshez. A januári CES-en is számos terméket bemutatott a Cisco, például a Media Hub nevű hálózati adattárolót, amin a felhasználók a filmjeiket, fotóikat és zenéiket oszthatják meg egymással.