A Pannon kedden megmutatta a fiataloknak szóló djuice márka új logóját, a korábbi kék szövegbuborékot egy kubista szénakazal váltja.
A Pannon a márkaváltás alkalmára készített egy kutatást is, ami sokat elárul a magyar fiatalok internetezési szokásairól. A megkérdezett egyetemisták több mint fele olvas blogokat, 9 százalékuk kommentálni is szokott, és 3 százalékuk ír saját blogot. Az egyetemisták kétharmada rendszeresen néz videókat online, és 5 százalék már legalább egy videót feltöltött. Az egyetemisták 90 százaléka használja üzenetküldő programot (msn, icq, stb, etc.), és a harmaduk cseten szervezi meg az esti bulit.
Mindezek ellenére a Pannon a sajtótájékoztatón egyetlen újdonsággal állt elő, a djuice folks nevű díjcsomaggal, ami rendkívül szűk közösségi szolgáltatás, mert csupán három pannonos előfizető telefonhívásait teszi olcsóbbá.