A Computerworld értesülései szerint a Google szakít azzal a szokásával, hogy akár évekig rajta hagyja a béta címkét az online szolgáltatásain. A Gmail például öt éve van – a logó szerint legalábbis – béta állapotban. Ez az állandó béta a Google, illetve az egész, állandóan változó, fejlődő webkettő szinonímájává vált. Az első jel arra, hogy a Google elhagyja ezt a szokást, a Chrome böngésző volt, amiről három hónap után levették a béta címkét, és ma már a 2.0-s verziónál jár. A béta kifejezés a marketingesek szerint ma már a folyamatos fejlődés helyett inkább azt sugallja a felhasználónak, hogy az adott szolgáltatás még félkész, nem teljesen megbízható. A Google ebből okulva valószínűleg a közeljövőben véglegesnek minősíti majd néhány termékét, a pletykák szerint a Gmail és a Google Docs lesznek az első, béta címkét elveszítő szolgáltatások.