Korai még pezsgőt bontani a Microsoftnak, de az első eredmények mindenképpen bíztatóak – ezt mutatják a ComScore piacelemző cég friss amerikai adatai. A Bing megjelenése 13,8-ról 15,5 százalékra emelte a Microsoft részesedését az amerikai piacon a keresésekből. Ekkora, csaknem két százalékos változás egyik hétről a másikra ritkaság, bár azzal a Microsoftnál is tisztában vannak, hogy ez az érdeklődés egyelőre nem a szolgáltatás minőségének szól, hanem annak, hogy mindenki kíváncsi volt rá, hogyan sikerült az új keresőjük. Az igazi megmérettetés az lesz, hogy vajon sikerül-e a plusz látogatókat megtartani, esetleg tovább növelni a felhasználók körét.
Az adatok szerint a Bing a Google-től szipkázott el felhasználókat a Bing, a megerősítve a másidik helyét a 10 százalék körül álló Yahoo előtt. A Google ezzel együtt is toronymagas piacvezető a maga 71 százalékával.