Csak Európában 1,7 millió példány talált gazdára az első héten az Electronic Arts új, FIFA 10 című játékából. A kiadó nyilatkozata szerint ezzel ez tekinthető minden idők legjobban eladott sportjátékának.
Az Electronic Arts közölte azt is, hogy ez a legjelentősebb európai nyitóhét a cég történetében. A FIFA 10 sikerére jellemző, hogy az eltelt egy hét alatt több mint 10 millió többjátékos virtuális focimeccset játszottak vele az interneten, és csúcsidőszakban az egyszerre online található játékosok száma meghaladta a 155 ezret.
"Számítottunk arra, hogy a FIFA 10 siker lesz, és ezen a héten az európai rajongók be is bizonyították, hogy mennyire szeretik ezt a játékot" - nyilatkozta Peter Moore, az EA Sports elnöke. A játék kritikai szempontból is szép eredményeket ért el: az Xbox 360 és PlayStation 3-as verzió Metacritic eredményei rendre 90 százalék felett járnak.
Ugyanakkor a kezdeti siker üzleti elemzők szerint egyáltalán nem jelent biztosítékot arra, hogy hosszú távon is maradnak a kiemelkedő eladások. Doug Creutz, a Cowan and Company elemzője egyenesen úgy gondolja, hogy ezek a számok az Electronic Arts marketinges munkáját is dicsérik, illetve a szupermarket-hálózatok akcióinak és üzleti fogásainak is köszönhetők. Amennyiben ugyanaz a helyzet alakul ki, mint a FIFA 09 esetében, akkor a kezdeti repülőrajtot hosszú távon most is felemás eladások követhetik.
A játék Magyarországon teljesen magyar nyelven jelent meg, a virtuális meccseket Hajdú B. István és Faragó Richárd közvetítik.