A China Unicom, Kína második legnagyobb mobilszolgáltatója mérsékelten büszkén jelentette be, hogy eladták a százezredik iPhone-t az országban. A telefont nagy reményekkel vezették be Kínában, de már az október végi premier megmutatta, hogy a magas ár, az évek óta elérhető szürkeimport, és a helyi gyártású másolatok nem nagyon hagytak piacot az eredeti készüléknek.
A premier hetében mindössze 5000 darabot sikerült eladnia a 144 millió előfizetővel büszkélkedő cégnek, ehhez képest viszint határozottan felfutott az érdeklődés a százezres határ elérésével. Az amerikai megjelenés napján 270 ezer készülék fogyott 2007-ben.
A kínai piacon egyébként hódítanak az érintőképernyős telefonok, van uPhone az App Store-ra emlékeztető UniStore-ral, és van oPhone, illetve cPhone is, amelyeken a Google nyílt forráskódú mobilos operációs rendszere, az Android fut.