A Microsoft a seattle-i Search Marketing Expo konferencián jelentette be, hogy a Bing kereső a Twitter-üzenetek után már a facebookos státuszüzenetek között is keres, és megjelenít a találatai között Facebook-oldalakat.
A kereső kizárólag a teljesen publikussá tett oldalakat látja, jellemzően rajongói lapokat, vagy az egyes felhasználóknak az olyan üzeneteit és megosztott linkjeit, ahol a biztonsági beállításoknál az szerepel, hogy ezt bárki olvashatja. A Microsoft szóvivője azt mondta, a Bingben megjelenő nem rajongói oldalakról származó tartalmakat nem lehet majd visszakövetni, és megállapítani, melyik Facebook-felhasználóhoz tartoznak.
Mindez leginkább a keresési trendek frissülésében fog nagy szerepet játszani, a Bing pontosabban és gyorsabban tudja majd megmondani, mik éppen a forró témák a neten. Hasonló célt tűzött ki egyébként maga elé a Google most bejelentett Caffeine technológiája is.