A zeneboltok és a videojátékboltok után újabb szórakoztató elektronikai területen nyomták le az online megoldások a hagyományost: 2008-ban lett a világ legnagyobb forgalmú zeneáruháza az iTunes, 2010-ben nőtte túl a Steam a videojátékos bolthálózatokat, most pedig a Netflix friss pénzügyi jelentéséből derült ki, hogy már több az előfizetője, mint a legnagyobb amerikai kábeltévé-szolgáltatónak, a Comcastnak.
Az online nézhető filmeket és sorozatokat kínáló Netflix egy év alatt bő másfélszeresére növelte előfizetőinek számát és éves forgalmát is, előbbi 23,6 milliónál tart, utóbbi 719 milliónál állt meg év végén, ebből 60 millió maradt nyereségként a cégnél. Ma minden hetedik amerikai Neflix-előfizető. A cég ennek ellenére komoly kihívások elé néz, a Kanadában elkezdett nemzetközi terjeszkedés egyelőre nem megy túl jól (800 ezer előfizetőt sikerült csak összeszedniük, és 50 milliós veszteséggel számolnak idén), és Hulu és az Amazon személyében kemény konkurenciával kell szembenézniük.