A cég Twitteren és fejlesztői blogján csupán annyit közölt, hogy a bejelentkezéssel problémák vannak, azonban csak a felhasználók egy szűk csoportja érintett, dolgoznak a megoldáson. Ezzel szemben az internetezők világszerte arról számolnak be, hogy nem működik a szolgáltatás.
Nem ez az első nagyobb leállás a cég történetében: tavaly decemberben több órán keresztül gondok voltak a kapcsolódással. Akkor az úgynevezett supernode-ok, a címjegyzékeket tartalmazó, az egyes gépek összekapcsolódását lehetővé tévő szervergépek okozták a problémát, egyszerre túl sok állt le belőlük. Viszont ez az első komolyabb leállás, mióta a Microsoft bejelentette, hogy megveszi a Skype-ot.
A fejlesztői blogon megjelent bejegyzés szerint fél háromkor azonosították a problémát, konkrétumokat azonban nem közöltek. A kliensek elvileg pár óra múlva maguktól be fognak jelentkezni.
Körülbelül két órás leállás után, három órakor helyreállt a szolgáltatás.