Francia versenytársat vett a Lastminute.com

BBC
2000.08.14. 16:42
A Lastminute.com angol utazási oldal 98 millió euróért megvásárolta francia versenytársát, a Degriftourt. Az angol cég már létrehozott francia ügyfelei számára egy külön oldalt, a konkurens bekebelezésével azonban rögtön akkora piaci területet érhet el, amelyet egyébként csak 2-3 év múlva tudna megszerezni. A Lastminute.com ezzel a legnagyobb európai internetes kereskedelmi vállalattá vált, az online kereskedelemből csak az amerikai Amazon.com és eBay szakít nagyobb részesedést. A Degriftour a francia online piac 50 százalékát birtokolja, 1991 óta több mint egymillió repülőutat adott el. A cég a Lastminute.com-mal ellentétben nyereséges. Az angol utazási iroda vesztesége némileg nőtt az utolsó negyedévben, elemzők szerint azonban a vásárlással jóval hamarabb nyereségessé válhat a cég, mint eredetileg tervezték.


  • Tippek
  • Hírek