Pandora, Gabriella
-3 °C
3 °C

Francia versenytársat vett a Lastminute.com

BBC
2000.08.14. 16:42
A Lastminute.com angol utazási oldal 98 millió euróért megvásárolta francia versenytársát, a Degriftourt. Az angol cég már létrehozott francia ügyfelei számára egy külön oldalt, a konkurens bekebelezésével azonban rögtön akkora piaci területet érhet el, amelyet egyébként csak 2-3 év múlva tudna megszerezni. A Lastminute.com ezzel a legnagyobb európai internetes kereskedelmi vállalattá vált, az online kereskedelemből csak az amerikai Amazon.com és eBay szakít nagyobb részesedést. A Degriftour a francia online piac 50 százalékát birtokolja, 1991 óta több mint egymillió repülőutat adott el. A cég a Lastminute.com-mal ellentétben nyereséges. Az angol utazási iroda vesztesége némileg nőtt az utolsó negyedévben, elemzők szerint azonban a vásárlással jóval hamarabb nyereségessé válhat a cég, mint eredetileg tervezték.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?