A fejlett országokban népszerű az MMS
A Nokia Nagy Britanniában, Japánban, az Egyesült Államokban, Németországban, Szingapúrban és Finnországban készített felmérést a már beindított vagy tervezett MMS szolgáltatások elfogadottságáról. A HPI Research Grouppal közösen elvégzett kutatás szerint a válaszadók többsége kíváncsi az MMS-re. A brit válaszadók nagy érdeklődést mutattak az olyan letölthető szolgáltatások iránt, mint az utazási információk, hírek, játékok és kijelzővédők. A japán multimédia-használati szokások jól illusztrálják, hogy a fényképezőgéppel ellátott MMS telefonok elterjedése milyen sarkalatos szerepet játszik az MMS tömegessé válásában. A japán megkérdezettek fontosnak tartják, hogy a címzett azonnal meg tudja nézni a képet, és így azonnal megoszthatják egymással a pillanatot. A Nokia szerint az MMS iránti hatalmas érdeklődés nagyon jó hír az iparág számára, és biztosítja a fejlett 3G alapú szolgáltatások fejlesztéséhez szükséges fogyasztói igényt.