Pandora, Gabriella
-1 °C
4 °C

AOL-on reklámoz a Volvo

AP
2000.09.26. 16:55
A svéd autógyár bejelentette, hogy új Volvo S60 szedánt televízió helyett az America Online-on fogja hirdetni október 9-től. A gyár azért döntött az internetes kampány mellett, mert az amerikai televíziókban az elnökválasztási kampány miatt rendkívül magasra szökött a televíziós hirdetések ára. Phil Bienert, a Volvo Észak-Amerikai igazgatója elmondta, hogy az internetes kampányra annyit költenek majd, mint egy választási időszakon kívüli átlagos televíziós kampányra.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?