Hatmilliárdba került a T-Mobile bevezetése
A cégvezetés továbbra sem árulja el, hogy a névváltást finanszírozó T-Mobile International mekkora összeget fordított minderre, de a Napi Gazdaság információi szerint ez elérheti az 5-6 milliárd forintot. Kevesebb mint egy hónap alatt - május 3. és a június 5-i Sting-koncerttel zárult T-Mobile Nap között - a Westelről T-Mobile-re váltó mobiltársaság közel háromszáz üzlete, WAP-oldala, honlapja, több száz különböző szóróanyaga, hirdetései és szinte felsorolhatatlan számú egyéb megjelenése öltötte magára az új színt és képi világot, mondta Winkler János, a T-Mobile Magyarország Rt. vezérigazgató-helyettese pénteken.
Az említett néhány hét után a márka "nem segített" ismertsége (vagyis amikor a kérdezett csak a nevet hallja, minden támpont nélkül) 36 százalékos, míg a "segített, támogatott" ismertsége 76 százalék. A cég szlogenjének, a "Jobb veled a világ!"-nak az ismertsége pedig 52 százalékos.