15 százalékkal nőtt a UPC Magyarország nyeresége
Az UPC Magyarország Kft. 15 százalékkal növelte adózás előtti nyereségét és előfizetői táborát 2004-ben, és februárban már 1 millió ügyfele volt - közölte a cég vezérigazgatója szerdán Budapesten.
Az eseményen a vezérigazgató a tavalyi gazdálkodásról a még folyó könyvvizsgálat miatt nem közölt részletesebb adatokat, csupán annyit mondott, hogy 2005-ben is hasonló növekedést szeretnének elérni mindkét területen.
A társaság február elején mintegy 720 ezer kábeltelevíziós, 140 ezer műholdas televíziós, 70 ezer telefon- és 70 ezer internet-előfizetővel rendelkezett. A társaság 2004-ben 75 százalékkal növelte internet-előfizetői számát. A vezérigazgató elmondta azt is, hogy az általuk nyújtott kábeles internet-elérések díja az elmúlt 10 hónapban egyharmadával csökkent. Az UPC közölte azt is, hogy a tervek szerint a második fél évben beindítja a digitális televíziós szolgáltatást.
A sajtótájékoztatón Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter kifejtette: a kormány célja az, hogy a különböző technológiák, így az internet minél szélesebb körhöz eljusson, s minél több felhasználója legyen. Úgy vélte, az ország versenyképessége részben azon is múlik, hogy az új technológiák milyen mértékben terjednek el.