Két nap alatt félmillió PSP-t adott el a Sony
Az előzetes várakozásoktól elmarad ugyan a Sony teljesítménye, a szám mégis impresszív: két nap alatt félmillió hordozható Playstationt vittek el a vásárlók az Egyesült Államok boltjaiból, jelentette be a cég csütörtökön. A Sony március 24-én dobta piacra Amerikában a 250 dolláros kézi konzoljátékot. A hazai sikeren felbuzdulva a japán cég arra számított, hogy már az első nap egymillió PSP-t értékesít, ezért el is halasztotta az európai bemutatót, hogy ki tudja elégíteni az amerikai vásárlók igényeit. A konzoljátékról egyébként időközben kiderült, hogy viszonylag egyszerű módszerekkel alkalmassá tehető saját videofelvételek megtekintésére sőt - a beépített, multijúzeres játékok támogatására szán wifi-elérés révén - még internetezni is lehet vele. Bár a Sony hivatalosan sem a felhasználók által tömörített filmek megnézését, sem a webböngészést nem támogatja, a tulajdonosok hamar feltalálták magukat, és a módszerek leírása már terjed a neten.