Bővül az amerikai online értékesítés
Az eladások a második negyedévben csaknem 26 százalékkal növekedtek, így alig maradtak el a 20 milliárd dollártól. Ez az érték azonban nem rekord, hiszen a szezonálisan igen erős tavalyi negyedik negyedév 21.5 milliárd dolláros értékesítést hozott.
A piac növekedése stabil, évek óta 20 és 30 százalék közötti. A szezonális hatásokat kiszűrő 12 havi gördülő értékek továbbra is növekedést mutatnak, s rekord értéken állnak. A "megszokottnak" tekinthető visszaeséssel szemben azonban az online értékesítések teljes kisker forgalomhoz viszonyított aránya nem csökkent a második negyedévben az első negyedévihez képest.
A teljes kisker forgalom növekedése mindössze 2.4 százalékos volt a második negyedévben. Az elkövetkező évekre további jelentős növekedést vár az eMarketer piackutató cég, a dinamika azonban várhatóan enyhe csökkenést mutat majd.