Paulina
16 °C
20 °C

A Unisone mobil keresőrendszert indít

MTI
2007.02.15. 12:24
A vállalatokat, különösen az autókereskedőket zavarják a mostanában alkalmazott marketing módszerek, ezért hangot adtak igényüknek, hogy csökkentsék vagy küszöböljék ki az egy kattintásra jutó (CPC) marketing költséget, amely csak az olyan nagy keresőrendszereket gazdagítja, mint a Google, a Yahoo és az MSN, hogy csak néhány példát említsünk. A jelenlegi keresőmodell a CPC versenyképes természetének következtében nominális megtérülési rátát (ROI) biztosít a kereskedőknek és a vállalatoknak.

Az Intelligentz IDS keresőrendszerével a forgalmazók és a kiskereskedők optimalizálhatják készletszintjüket, hiszen csökkenthetik a lassan forgó tételekből meglevő készleteiket, és növelhetik a gyorsan forgó termékek készleteit. Ez a „TradeMotion Live Tracking Report” rendszernek köszönhető, amely lehetővé teszi a kiskereskedőknek, hogy a fogyasztói kereslet függvényben valós időben kezeljék és optimalizálják raktárkészleteiket. A vállalatok nyomon követhetik, hogy milyen alkatrészeket keresnek, az adatokat összevethetik a meglevő raktárkészleteikkel, és így meghatározhatják a helyi piacon jelentkező tendenciákat.

„Az eddigi keresőrendszerek módszerei nem szolgáltattak olyan valós idejű készletadatokat, amelyekre a fogyasztóknak igazán szükségük volt” — mondta Lucas.