Judit
3 °C
7 °C

A Unisone mobil keresőrendszert indít

MTI
2007.02.15. 12:24
A vállalatokat, különösen az autókereskedőket zavarják a mostanában alkalmazott marketing módszerek, ezért hangot adtak igényüknek, hogy csökkentsék vagy küszöböljék ki az egy kattintásra jutó (CPC) marketing költséget, amely csak az olyan nagy keresőrendszereket gazdagítja, mint a Google, a Yahoo és az MSN, hogy csak néhány példát említsünk. A jelenlegi keresőmodell a CPC versenyképes természetének következtében nominális megtérülési rátát (ROI) biztosít a kereskedőknek és a vállalatoknak.

Az Intelligentz IDS keresőrendszerével a forgalmazók és a kiskereskedők optimalizálhatják készletszintjüket, hiszen csökkenthetik a lassan forgó tételekből meglevő készleteiket, és növelhetik a gyorsan forgó termékek készleteit. Ez a „TradeMotion Live Tracking Report” rendszernek köszönhető, amely lehetővé teszi a kiskereskedőknek, hogy a fogyasztói kereslet függvényben valós időben kezeljék és optimalizálják raktárkészleteiket. A vállalatok nyomon követhetik, hogy milyen alkatrészeket keresnek, az adatokat összevethetik a meglevő raktárkészleteikkel, és így meghatározhatják a helyi piacon jelentkező tendenciákat.

„Az eddigi keresőrendszerek módszerei nem szolgáltattak olyan valós idejű készletadatokat, amelyekre a fogyasztóknak igazán szükségük volt” — mondta Lucas.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?