Az Emusic-ra épít a Vivendi Universal
A francia médiakonszern 23 millió dollárért megvásárolta a Napster-konkurens céget. A fizetős zeneszámok online forgalmazásával foglalkozó, krízishelyzetbe került Emusic vezetése a napokban aláírta a cég átvételére vonatkozó szándéknyilatkozatot. A francia Vivendi médiakonszern ezt követően jelentette be, hogy a Napster-konkurens cégért 23 millió dollárt fizet. Bár az Emusic részvényeiért a jobb időkben 30 dollárt is megadtak, a Vivendihez tartozó Universal Music Group csak 57 centet fizet értük. Az ingyenes letöltésekkel
felfutó Napster ellenében az Emusic soha nem tudott áttörést elérni. A Vivendi Universal már jó ideje keresi az alkalmat, hogy megvesse a lábát az online zeneforgalmazás piacán. A Sonyval kötött együttműködés értelmében egy internetes plattformon kínálják majd az előfizetőknek a számokat.