Vérbeli kettőpontnullás mobilszolgáltatást indított egy Blyk nevű cég Nagy Britanniában, előfizetést ugyanis csak meghívóval lehet szerezni, pont, mint az online közösségi szájtokon. A társaság csak a 16-24 éves korosztály iránt érdeklődik, huszonötödik születésnapja alkalmából egyszerűen letiltják a júzert.
A forradalmian új üzleti modell keretében az ügyfelek napi hat reklám elfogyasztásáért cserébe havonta 43 percet telefonálhatnak és 217 szöveges üzenetet küldhetnek. A mobilcég negyvenöt hirdetővel kötött szerződést, és köztük van a Sony Ericsson, a Coca Cola, a Ford, az Adidas és a Mastercard is, hogy csak a legnagyobbakat említsük.
Ha elfogytak az ingyenes percek és üzenetek, az ügyfelek tizenöt illetve tíz pennyért vehetnek extra perceket és üzeneteket. A Blyk viszont azt állítja, hogy a fiataloknak nem kell majd pénzt költeniük, mert bőven elég lesz nekik az, amit reklámokért adnak.
A hirdetések vagy mms-ben, vagy sms-ben érkeznek, vagy egyszerűen beültetnek egy linket a személyes üzenetek végére. A Blyk virtuális mobilszolgáltató, tehát nincs saját hálózata, helyette az Orange infrastruktúráját használja.