Bemutatta a Nokia a 20 Lives nevű projektet, amelynek a résztvevői jobban megismerhetik a cég termékeit, pedig a részvételhez nem mobilszélessáv meg okotelefon, hanem valódi szélessávú kapcsolat meg egy számítógép szükséges.
Az internetes játéknak álcázott reklámkampány persze roppant szórakoztató, a sajtóbemutatón szinte mindenki üvöltve csapkodta a billentyűzetet, pedig a nyilvánosan elérhető demópályán semmit sem lehetett nyerni, ráadásul egy idióta infantilis üzletkötő szerepében kellett feladatokat elvégezni.
Most még csak regisztrálni lehet, a valódi játék szeptember 19-én kezdődik, és október 13-án ér véget. A legjobb játékosok különféle - személyiségükhöz passzoló - fődíjakat nyerhetnek, a keverőpulttól a lőgyakorlaton át egészen a monacói luxusutazásig. a kevésbé ügyesek Nokia-mobilt kapnak. A játék ingyenes, magyar nyelvű.