Krisztina
18 °C
24 °C

Telefonos segítség 3750 forintért

2008.07.01. 17:30
Július elsejétől a T-Mobile ügyfélszolgálata pénzt kér az addig ingyenes telefonos problémamegoldásért. Egyelőre csak néhány témában, de a segítség akár több ezer forintot is jelenthet a következő számlánkon. Persze marad ingyenes alternatíva is, ami vagy segít, vagy nem.

Gond van az email cím beállításaival? Új a modem, és hibaüzenetet ad telepítés közben? Netán arra vetemednénk, hogy a PDA-nkat használjuk modem helyett, és azon keresztül internetezzünk a pécén, csak fogalmunk sincs, hogyan kezdjünk hozzá? Semmi gond, felhívjuk a szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatát, ahol egy szakértő és végtelenül türelmes hang majd segít nekünk, ingyen.

Aki ezt a gondolatmenetet követve próbálkozott eddig segítséget kérni a T-Mobile ügyfélszolgálatától, mostantól kellemetlen meglepetésbe futhat bele: néhány témában az eddigi ingyenes segítség mától fizetőssé változott. Az említett PDA-modem területen például 3750 forintot írnak hozzá a következő számlánkhoz a telefonos segítségért cserébe. Arany- és platinakártyás ügyfeleknek továbbra is ingyen segítenek, illetve ha nem szeretnénk a fizetős szaktanácsadást, emailben ingyen elküldik az útmutatást, ami aztán vagy megoldja a problémánkat, vagy nem. Próbaképpen felhívtuk az ügyfélszolgálatot, és korrekt módon előre szóltak, hogy ha tényleg kell a segítség, az nem lesz ingyen.

Információink szerint a pénzes segítség egyelőre próbaüzemben megy a T-Mobile-nál, az említett három témában (a levelezőprogram beállítása 700, a modemé 2100 forintba kerül áfával együtt), és attól függően, hogy milyen a fogadtatása, fogják kiterjeszteni később.