Az elemzők 763 emberrel töltettek ki egy kérdőívet, akiknek az 59 százaléka tudta, mi az a Bing, és 42 százalékuk használta is az elmúlt egy hónapban. Igaz, a Bing-használók közel kétharmada kevesebb mint ötször keresett vele egy hónapban, a rendszeres, intenzív keresők aránya csak 17 százalék volt köztük.
A Bing megjelenése előtti felmérések 7,1 százalékos részesedést mutattak a Microsoftnak a keresők piacán (ez azoknak az aránya, akik az elsődleges, legtöbbször használt keresőként hivatkoztak az MSN Search-re), a premier után viszont ez rövid idő alatt 9,4 százalékra emelkedett. A cég pénzügyi elemzői szerint ez 2010-re nagyjából 400 millió dolláros szeletet vetít előre a Bing számára a keresőkhöz kapcsolódó online reklámok 20 milliárdos teljes forgalmából.
A felmérések szerint a Bing növekedése alig változtatott a toronymagas piacvezető Google pozícióján: a Microsoft keresőjére áttérő felhasználók nagy többsége az AOL, az ask.com és a Yahoo táborából állt át, a jövevényeknek mindössze 10 százaléka hagyta el a Google-t a Bing kedvéért. A Bing felhasználóit arról is megkérdezték, hogy mit tartanak a kereső legfőbb erősségének: a leggyakoribb válasz (38 százalék) a találatok relevánsak, tényleg a témára vonatkoznak, és kevés a mellélövés. A pozitívumok további sorrendje: a találatok sokszínűsége, a keresés sebessége és a felhasználói felület.