A Google óriásplakátokat helyez el amerikai nagyvárosokban (Bostonban, Chicagoban, New York-ban és San Fransisco-ban), amelyeken a Microsoft Office felhasználóinak frusztrációit hangsúlyozná. A Wall Street Journal szerint a következő négy hétben a plakátokon névtelen IT-menedzserek állítják majd, hogy idegesíti őket a Microsoft terméke, ezért boldogan fordulnak a Google alkalmazásaihoz.
Valamikor 2010 második felében a Microsoft olyan webes Office-alkalmazásokat dob piacra, amelyek a Google Apps hasonló alkalmazásaival veszik majd fel a versenyt. Egyelőre nem tudni, hogy a microsoftos változat mennyibe fog kerülni, a Google Apps fizetős verziójának használata évente tíz vagy ötven dollár.
A Google-féle Microsoft-fikázás újszerű, de a Microsoft-féle Google-fikázásnak nagy hagyománya van. A Bing keresőmotor reklámkampánya például a Google-kereső szapulására épült, többek között arra, hogy a keresőszavas modell lejárt és ciki, valamint idegesítően hülye találatokat ad.
A gigavállalatok örömmel esnek egymásnak, például az Apple is készített már olyan reklámkampányt a Macintoshnak, amiben rúgott néhányat a Microsoftba. A reklámszakemberek sikeresnek tartották a Get a Mac kampányt (amiben egy béna és egy menő karakter testesítette meg a két vállalat termékét), talán ezt irigyelte el a Google.