A Farmville sikerét meglovagolva pár év alatt a semmiből nőtte ki magát a Zynga 1300 embert foglalkoztató, a kisebb stúdiókat tucatjával felvásároló, hat országban kirendeltséget üzemeltető, a tőzsdei elemzők szerint 5,5 milliárd dollár értékű vállalattá.
A cég legkomolyabb problémája, hogy a játékai szinte mind a Facebookon futnak, így a sikere a közösségi oldaléhoz van kötve, és bármikor keresztbe tehet neki, ha a Facebook változtat az alkalmazásainak rendszerén. Ezért próbálkozik más platformokon is megjelenni a játékaival, ilyen az iPhone és az iPad, az MSN, és a pletykák szerint a Google-lel is tárgyalásokat folytatnak egy közös, játékokra fokuszáló közösségi oldal létrehozásáról.
A Yahoo-ra költözés mindkét fél számára jó húzásnak tűnik, a Zynga tovább csökkenti Facebook-függőségét, a vetélytársai árnyékában az elmúlt években csak vegetáló Yahoo pedig vonzó tartalmakkal tud új felhasználókat toborozni.