A meg nem jelenő hirdetések eddig az ügynökségek kukáiban vagy archív CD-in végezték, Jeffrey Zeldman art director azonban megelégelte, hogy legjobb poénjai nyom nélkül tűnnek el. A Zeldman.com reklámtemetőjében gyűlnek a valamilyen okból meg nem jelentetett online és offline hirdetések.
Bárki beküldheti saját termékét, a gyűjtemény legjobbjai mégis Zeldman agyszüleményei: például a Beatles élő tagjainak közös fellépését hirdető plakát, "Az újraegyesüléshez még három golyóra lenne szükség" címmel.
Hasonlóan morbid a német temetkezési vállalkozók szövetségének hirdetése, amely a gyorshajtás veszélyeire hívja fel a figyelmet: "Aki siet, az hamarabb lesz ügyfelünk."
A Petrobraz brazil benzinkúthálózat a Smirnoff átlátszó üveges ötletét használta fel ittas vezetés elleni kampányában. A hirdetés több magazinban is megjelent, mígnem a Smirnoff felszólítására visszavonták.
Bekerült a temetőbe az Ericsson vibráló mobiltelefonját népszerűsítő fotó is, amelyen színes vibrátorok társaságában látható a telefon. A cég cáfolta, hogy tudomása lenne ilyen hirdetésről.
Nem szándékosan lett erotikus töltésű az arkansasi Chainwheel kerékpárbolt hirdetése. Nézzük csak, mi van a biciklin feszítő férfi lába között! Igen, a testszínű nyereg látszik ki...
Nem szakmabeliek, hanem diákok készítették azt a Victorinox-hirdetést, amelyen egy kutya formájúra kihajtogatott svájci bicska látható. A szlogen pedig: "Az ember legjobb barátja."