Ilyen lett volna a Duke Nukem Forever
További Szoftver cikkek
Még egy hete sincs, hogy bezárt a texasi 3DRealms játékfejlesztő stúdió, és sírba vitte magával a játékipar legnagyobb legendáját és egyben legelcsépeltebb viccét, a Duke Nukem Forevert. A játékot 1997-ben jelentették be, azóta többször kidobták az összes elkészült anyagot, és nulláról kezdték újra az egészet. Az egy-két évente kiadott kedvcsináló előzetes képeken és videókon kívül soha senki nem látott semmit a játékból a fejlesztőkön kívül, azonban most, hogy szélnek eresztették a csapatot, hirtelen elkezdtek felbukkanni a neten az eddig szupertitkosnak minősített anyagok.
Az egyik volt grafikus, Bryan Brewer a kiszivárogtatás névtelenségével sem törődve rögtön a személyes weboldalára tett ki egy videót, amiben az általa készített animációk és grafikai elemek szerepelnek, néhány egészen véglegesnek tűnő jelenetben.
A videóból úgy tűnik, a játék elődjéhez, a Duke Nukem 3D-hez hasonlóan inkább a hangulatával akart hódítani, mint a grafikával vagy az újszerű játékmenettel.
A rengeteg kép, modell és látványterv mellett kiszivárgott a játék egy dokumentációjának összefoglalója is, ami leírja, hogy az egyes pályákon nagyjából mi vár a játékosra. Eszerint a játék Las Vegasban kezdődött volna, aztán a Halálvölgyben, a Hoover-gátnál, végül egy földönkívüli űrhajón akciózott volna Duke. Már az első pálya leírása sokat elmond a hangulatról: Duke egy videojátékban megveri az idegen lények császárát, miközben ikerlányokkal szexel egy kaszinó luxuslakosztályában, talkshow-fellépésére várva.
Még mindig kérdéses, mi lesz a játék további sorsa. Minden jog a megszűnt fejlesztőstúdió tulajdonosainál van, kivéve a kiadás jogát, ami a Take-Two kiadóé. A pletykák szerint több cég is érdeklődik a projekt átvétele és folytatása iránt, bármilyen állapotban is van a program, mivel a név már önmagában óriási reklámértékkel bír.