Minden idők harmadik legnagyobb doménbiznisze lett a vége annak az árverésnek, amit a toys.com internetes címért írt ki annak tulajdonosa, a Faculty Lounge nevű cég (ők egyébként egy hasonló árverésen jutottak hozzá a névhez, 1,25 millió dollárt fizettek érte). Az aukción meglepően sokan licitáltak a doménre, de amikor az ár elérte a 3 millió dollárt, csak két komoly érdeklődő maradt: a Toys R Us áruházlánc, és a National A-1 reklámügynökség. Végül előbbié lett a cím, 5,1 millió dolláros áron. Ennél drágábban csak két esetben adtak el internetes címet: a business.com 1999-ben, a dotkom-őrület csúcspontján 7,5 millióért, míg a sex.com 2007-ben 14 millióért cserélt gazdát.
Az utóbbi időben megháromszorozódott a domének piacán a forgalom - árulta el a BBC-nek Nora Nanayakkara, a doménkereskedelemmel foglalkozó brit Sedo cég képviselője. Az árak viszont nem emelkednek: 2007-ben átlagosan 1976 fontot fizettek egy .com végződésű doménért a jól hangzó címre vadászó ügyfelek, 2008-ban pedig 1904-et (650-680 ezer forint).
A gazdasági válság rákényszeríti a cégeket, hogy megtalálják a leginkább költséghatékony módokat az üzlet bővítésére (vagy éppen szinten tartására) és a hirdetésre. Ez pedig az online irányba való terjeszkedés. Főleg a kiskereskedelem világára jellemző ez, ahol még mindig kisebb a konkurenciaharc, illetve egy webes bolt felépítése és fenntartása is jóval olcsóbb, mint egy hagyományos áruházé.