Százmilliókat bukik a közösségi oldalán az AOL
2008-ban a bebo.com az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi oldal volt, Angliában és Írországban piacvezető, 40 millió aktív felhasználóval világszinten is a legnagyobbak közül való. A Facebook után a Bebo volt a második olyan oldal, ami megnyitotta a külső fejlesztésű programok előtt a rendszerét.
A várt amerikai terjeszkedés, amiben reménykedve az AOL kifizette a csillagászati összeget, elmaradt, sőt, két év alatt az oldal veszített is az amerikai látogatói számából, az aktív felhasználói számát pedig nem tudta növelni, miközben a Facebook meghódította a világot.
Idén tavasszal már felröppent a hír, hogy az AOL eladná az oldalt, de akkor még 200 milliós árról volt szó. A még ehhez képest, a 2008-as vételárhoz képest pedig főleg borzasztó alacsony 10 millió meglepte az elemzőket, akik szerint mindez pánikra vall az AOL vezérkarában. Szakértők szerint ennél az adómegtakarítások révén még akkor is jobban járt volna a cég, ha egyszerűen becsukja a Bebót.