A HTCC és az Invitel egyesülésével létrejövő új cég élére már új menedzsment került, és ennek élére Martin Lea-t, az Invitel korábbi vezetőjét nevezték ki. Az egyesülési folyamat természetesen elbocsátásokkal is járt, hiszen a vállalatnak fel kell számolnia a redundáns pozíciókat. A dolgozói szakszervezettel egyeztetett és aláírt szerződés szerint körülbelül kétszáz alkalmazottól válik meg a cég 2007 júliusában.
Nemcsak a munkahelyeit egyesíti a két vállalat, hanem a nevét is, a csoport eltökélt szándéka ugyanis, hogy szolgáltatásait minél előbb egyetlen egyesített márkanév alatt tudja kínálni a vásárlóinak. Az integrációs folyamat körülbelül 2008 elején zárul le teljesen, és az új márka bevezetését nagyszabású márkaismertséget és márkamegítélést felmérő kutatás előzi meg.
A HTCC három kulcsfontosságú növekedési területre koncentrál a jövőben. Elsősorban a szélessávú szolgáltatások területén kívánja tartani a piaci átlag feletti növekedést, országos szinten tovább kívánja növelni üzleti előfizetőinek számát, valamint a cég nagy teljesítményű, modern és kiterjedt nemzeti és regionális hálózata segítségével igyekszik majd a nagykereskedelmi szegmensben is további növekedést elérni. A HTCC hiteles vállalatként akar működni, amely azt teszi, amit mond.