LVMH legújabb vállalkozása a most megnyílt, online luxusáruház |
Arnault, illetve az LVMH legújabb vállalkozása a cég hétfőn megnyílt online luxusáruháza. Az eLuxury nevű portálon az anyacég valamennyi designer leányvállalatának áruból válogathatnak a kövér hitelkártyával rendelkező internetezők. Az anyacég korábban nem engedélyezte, hogy márkáit az interneten árulják, félve a hamisítóktól, illetve attól, hogy nem hivatalos kereskedők is árulni kezdenék a neves holmikat, rontva ezzel a márkák imázsát. Az LVMH nem az egyetlen luxuscég, mely tiltja márkái online árusítását: a drága tollakat és töltőtollakat áruló Montblanc nemrég még hivatalos partnerei számára is megtiltotta termékeinek internetes árusítását.
Az eLuxury vezérigazgatója, Alain Lorenzo bízik a vállalkozás sikerében. Szerinte az online áruház létrehozására fordított összeg hosszútávon mindenképpen megtérül, mivel fenntartási költségei csekélyek, a luxusholmikat pedig teljes árukon kínálják. Az eLuxury ráadásul az egyetlen hely az interneten, ahol az LVMH alá tartozó márkákat árulják. Tervezik a cég tőzsdei bevezetését is, Lorenzo azonban nem árulta el, mikor bocsátják ki az eLuxury részvényeit.