Tér-idő-cselekvés

2000.07.19. 15:21
Magyarország vezető távközlési cége néhány száz millió forintért arra a megállapításra jutott, hogy az új évezredet új logóval kezdeni jó.
A Matáv jövő évi arculatváltása egyik elemeként új logóval jelentkezik a távközlési piacon. Az új logó a Matáv szerint a korábbinál egyszerűbb, könnyebben megjegyezhető, a minőséget, a megbízhatóságot hitelesíti, a vállalat értékeit jelképezi. A vállalat a hagyományokat betartva megőrizte a jól bevált bordó-szürke színkombinációt.

Az arculatváltás másfél-két éves programja néhány száz millió forintjába kerül a Matávnak. Az új logó bevezetése jövő januárban kezdődik és 2002 első negyedévében fejeződik be, de már korábban megjelenhet reklámhordózokon, amennyiben kifogynának a meglévő készletek.


Ilyen volt Ilyen lett

Az új Matáv-logó hivatalos értelmezése:

,,A logó hármas egysége a tér-idő-cselekvés klasszikus hármas egységét tükrözi. A pont az információ és a gondolat jeleként magába sűríti az időt, megfogalmazva a kiindulási pontot, minden dolgok eredőjét. A tengeri csiga összegyűjti és felerősíti a jelet. Vonala kijelöli a teret, kitágítja a világot és szabad utat nyit a jelnek időben és térben. A kijelölt tér egy ,,m" betűre emlékeztet, miközben utal a világháló @ jelére is. Így válik aktuálissá és modernné. A dinamikus cselekvés mögött van az, ahol és aminek a segítségével a világ megismerhető: a MATÁV."



  • Tippek
  • Hírek