Klóros és sós víz mellett hirdette a telefonjait a Samsung Ausztráliában

2019.07.04. 16:06

Az ausztrál fogyasztóvédelmi és gazdasági versenyhivatal (ACCC) eljárást indított a Samsung ellen, mert szerintük a gyártó megtévesztette a fogyasztókat, mikor a telefonjai vízállóságát reklámozta- írja a Reuters

Nagyjából 300 reklámot néztek át, és arra jutottak, hogy a cég azzal tévesztette meg a fogyasztókat, hogy olyan helyzetben mutatta meg, hogy a telefonok vizesek lehetnek, amikre nem vonatkozik az IP szabvány. 

Hogy érthető legyen mi a gond, tudni kell, hogy a különböző vízállósági szabványok más és mást engednek meg, az IP 68 például azt jelenti, hogy teljes mértékben védett por ellen és 1-3 m méter víz alatt folyamatosan használható legalább 30 percen keresztül.  A fogyasztóvédelemnek azzal volt gondja, hogy a telefonokat például az óceán mellett vagy uszodában mutatta, holott nem tudják bizonyítani, hogy sem a sós víztől, sem a klóros víztől nem lesz a telefonnak baja. 

A Samsung azt mondja, áll a vizsgálat elébe, hiszen a reklámok megfelelnek az ausztrál törvényeknek, és nem vezették félre a fogyasztókat.  

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM