Készül a Youtube ellenszere a Tiktokra
Elég volt kettőt pislogni, és máris a Tiktok lett az online videós történetmesélés új császára, ami nem annyira tetszett a Youtube-nak, úgyhogy nekiállt ellenfegyvert gyártani. Ez lesz a Shorts, amelyben rövid videókat tudunk majd összedobni, és ezekben jogtisztán felhasználhatók lesznek a Youtube Music kínálatában megtalálható dalok.
A Google cégcsoportjához tartozó Youtube okkal irigyelhette meg a Tiktok elképesztő növekedését. A kínai alapítású videómegosztó applikációját csak az elmúlt egy évben 842 millió új letöltő szerezte meg az Apple App Store és Google Play Áruház boltokban.
Két év alatt 125 százalékkal nőtt a Tiktok felhasználóinak száma, és 2 milliárd ember legalább havonta egyszer megnyitja az appot.
A Facebook egyébként gyorsabb volt a Tiktok lemásolásában, de a Lasso nevű szolgáltatással csak óvatosan kísérletezik, egyelőre Brazíliában. Eközben pedig a Youtube már lemásolta a Facebook alá tartozó Instagram Stories funkcióit.