Két órán keresztül állt a Microsoft Teams és az Xbox Live
Számos Microsoft-szolgáltatás, köztük a Microsoft Teams és az Xbox Live csütörtök este több mint két órán át nem működött. A cég szerint a szolgáltatások azóta teljesen helyreálltak – írja a Verge.com.
Helyreütöttük a problémát, amely hatással volt az ügyfelek által tapasztalt szolgáltatásmegszakításokra
– mondta a Microsoft szóvivője közleményében. A vállalat Microsoft 365 státuszlapja szerint "több Microsoft 365 és Azure szolgáltatást érintő DNS-probléma" volt, de megoldották.
Sikeresen megoldottuk azt a problémát, amely állandósuló negatív hatással volt a SharePoint Online-ra és megerősíthetjük, hogy most már az összes Microsoft 365 szolgáltatás visszatért a régi kerékvágásba. Folyamatosan figyeljük szolgáltatásainkat a stabil és megbízható elérhetőség biztosítása érdekében.
– nyilatkozta a Microsoft az állapotoldalon tett nyilatkozatában.
A Microsoft 365 Twitter-fiókja először tegnap, helyi idő szerint 17 óra 45 perckor jelentette, hogy probléma történt. Az Xbox állapotoldala egy ponton azt mondta, hogy sok szolgáltatásnak „jelentős kiesése” volt, fiókokat, többjátékos és felhőalapú játékok esetében (amelyet jelen sorok írója is tapasztalt, amikor az állandó online kapcsolatot igénylő Outriders című játék tegnap este megszakadt Xbox Series X-en), de minden szolgáltatás helyreállt. A leállás ideje alatt a @XboxSupport fiók is retweetelte az Outriders Twitter fiók legfrissebb bejegyzéseit a szerverproblémákkal kapcsolatban.
Nem ez az egyetlen közelmúltbeli Microsoft szolgáltatáskimaradás. A Microsoft Teams, az Azure és a Microsoft 365 egyéb szolgáltatásai körülbelül négy órára estek le március 15-én.