![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Porsche-teszt, világháborús terepjáró és a 700 milliós Nissan
![fortepan 72628](https://kep.index.hu/1/0/4151/41513/415133/41513379_e5a86f36c1808be2a1f156db8513c55f_wm.jpg)
További Tech-Tudomány cikkek
-
Már a NASA szerint is valószínűsíthető, hogy 2032-ben aszteroida csapódhat a Földbe
- Mesterséges intelligencia frissítheti a Chrome böngésző jelszavait
- Működik is, meg nem is a Meta gondolatírógépe
- Mesterséges intelligencia elleni ítélettel zárult az egyik első per
- Új Beats fülhallgatót mutatott be az Apple
Megvan a Kübelwagen? Biztos megvan, legfeljebb a név nincs, hisz az összes második világháborús filmben feltűnt terepjáró a németek oldalán. Kevesen tudják, de volt egy másik prototípus is, ami terepen talán jobban is teljesített volna, de túl komplikált volt a hadsereg szájízéhez. Ő volt a Tempo G1200.
A II. világháború legfurcsább terepjárója
A második világháború harceszközeinek tervezésekor a német mérnökök gyakran folyamodtak elképesztő megoldásokhoz. Mint a Tempo G 1200 esetében is.
Elmerültünk az ötvenes évek Amerikájának krómdíszekkel, szárnyakkal és V8-asokkal kikövezett történetében, amiben olyan, autózáshoz kevéssé köthető nevek is előkerülnek elő, mint Audrey Hepburn, közben pedig egyszerre négy autó történetét fejtjük fel.
Pininfarina meséi: Az elveszett autók nyomában Kennedytől Cartier-ig
Jackie Kennedy, a buboréktető és Pininfarina amerikai álma.
A Nissan Motorsport, azaz a Nismo keze alatt ikonok születtek, az R33-as Skyline pedig eleve jó kiindulási alap. A kilencvenes években született 400R változat Ferrarikat alázott a maga idején, és alig negyven készült belőle. Most épp a legutolsót árulják közülük, a különlegességét az ár is tükrözi.
Bugatti áron mehet el az utolsó R33 Skyline 400R
Ez a kontkrét példány volt kiállítva a 2016-os Goodwoodon, a Nismo standon, de nem csak ezek miatt különleges.
Anti nemrég megjárta Isztambult csak azért, hogy végigpróbálja a Porsche-paletta nagyját. Csendes gyilkos villanyautó most nincs, kizárólag a benzines, sokhengeres és villámgyors autózásról szólt az esemény. A videót beágyaztuk a Híradó végére, de írott cikk is született az eseményről, azt erre találod.
Mindegy, mit vezettél már, ez gyorsabb, élesebb, jobb!
Végre hazaértünk, ott vezetjük a világ legjobb sportautóit, ahová valók. A Porsche 911 GT3 az első generációval ikonná érett, de még mindig az?
A borítókép forrása: Fortepan, Lissák Tivadar
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)