Elindult a Yettel TV
Februárban indította el tesztidőszakkal új tévészolgáltatását a Yettel, így a szolgáltatás bevezetését 2,5 hónapos tesztidőszak előzte meg.
A szolgáltatás a cég ügyfeleinek tévékészülékhez csatlakoztatható TV Box segítségével, mobilon és tableten a Yettel TV alkalmazásban, illetve számítógépről webes felületen érhető el. A fejlesztők folytatják a hálózatfejlesztéseket, rövidesen elérhetők lesznek az okostévékre letölthető applikációk is.
A Yettel TV meghatározott csatornának adása előre- és visszatekerhető, hét napig visszanézhető, illetve rögzíthető és akár 30 napig is megnézhető – közölte Nemanja Zilovic kereskedelmi vezérigazgató-helyettes szerdán.
A legtöbben élőben nézték az adást
A Yettel TV tesztidőszakában több mint 4,5 millió alkalommal indítottak el lejátszást, és összesen 2,2 millió órát tévéztek eddig a felhasználók, ami 5,9 millió gigabyte adatforgalmat jelent.
A szolgáltató adatai szerint a tartalomfogyasztást a lineáris tévézés dominálta, vagyis a tesztidőszakban a felhasználók 88 százaléka élőben nézte a Yettel TV adásait, 12 százaléka pedig felvételről tekintett meg egy-egy tartalmat.
A legnézettebb csatornák toplistáján főként a hazai kereskedelmi adók és a mozis csatornák szerepelnek.
A Yettel Magyarország Zrt. 2021-hez képest 8 százalékkal magasabb, 211 milliárd forintos bevétellel zárt tavaly. A távközlési szolgáltató vállalat a 2021-esnél 11 százalékkal kisebb, 42,2 milliárd forintos EBITDA-t (kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményt) ért el tavaly, különadó nélkül viszont 49,5 milliárd forinttal zárt volna.
Az MTI közölte, a szolgáltató korábbi közleményei szerint a Yettel mobilhálózata 2022-ben több mint 370 millió gigabyte adatforgalmat szolgált ki. A vállalat csaknem 3,1 millió előfizetővel rendelkezik.