A Google keresőjében már fel lehet próbálni az online vásárolt ruhákat
Az új eszközzel valódi modellek segítségével képesek megmutatni azt, hogy miként nézne ki a ruha, ha felpróbálná a vásárló. A mesterséges intelligencia azt is vissza tudja adni, hogy miként tapad, nyúlik a ruha, illetve hogyan alakulnak ki a ráncok és árnyékok a különböző pózokban lévő valódi modelleken.
A teszthez XXS–4XL méretű embereket választottak ki, akik különböző bőrtónussal, testalkattal, etnikummal és hajtípussal rendelkeznek.
@Google is bringing a realistic fitting room experience to you while shopping online.
— sophiemaxx.eth (@Web3Maxx) June 23, 2023
“Try-On”
a generative AI tool that displays clothes on a range of models that best resemble you – building pre-purchase confidence and reducing the likeliness of a return. pic.twitter.com/QkgvEDpD3V
A funkciót kezdetben az Egyesült Államokban indították el, lehetővé téve a vásárlók számára, hogy virtuálisan felpróbálják a női felsőket több ruhamárkától (köztük az Anthropologie, Everlane, H&M és LOFT).
A FELHASZNÁLÓNAK CSAK RÁ KELL KATTINTANIA A „TRY ON” (FELPRÓBÁL) JELVÉNNYEL ELLÁTOTT TERMÉKEKRE A KERESŐBEN, ÉS UTÁNA KIVÁLASZTHATJA A LEGINKÁBB TETSZŐ MODELLT.
Ez a technológia, a Shopping Graph a világ legátfogóbb termék- és eladói adathalmazával együtt dolgozva idővel több márkára és termékre is kiterjeszthető lesz a vállalat reményei szerint.
„Hisszük, hogy a mesterséges intelligencia továbbra is javítani fogja az életünket kisebb-nagyobb mértékben, beleértve az olyan mindennapi tevékenységek, mint a vásárlás egy kicsit hasznosabbá (és szórakoztatóbbá) tételét” – írja a vállalat a közleményében.