Mennyire bíznak az emberek egy nem ember által létrehozott termékben?
A mesterséges intelligencia viccet mesél, újságcikket ír, épületet tervez. Az emberek eddig csak a tévéből vagy a világhálóról értesültek a technológiai áttörés eredményeiről, valami azonban az elmúlt héten megváltozott: a mesterséges intelligencia alkotta termék bekerült a hazai háztartásokba. Ott van a hűtőszekrényben, az autók italtartójában, így most már valóban megfogható, ami eddig lehetetlennek tűnt.
A különleges, világszerte egyedülálló energiaital létrehozásának és piacra dobásának híre bejárta a világhálót, az emberek pedig bizalmat szavaztak a nem ember által létrehozott terméknek – közölte a Hell.
A magyar energiaital-gyártó, amely a mesterséges intelligencia segítségével hozta létre legújabb termékét „HELL A.I.” néven, a múlt héten elindította az ital disztribúcióját a hazai kereskedelemben.
A vállalat értékesítési és marketingigazgatója elmondta, hogy az első visszajelzések felülmúlják a várakozásokat.
Egyes kiskereskedelmi partnerek által tett kezdeti becslések szerint az értékesítési mutatóik az átlagosnál jóval magasabbak. Ezek pedig a nagykereskedelmi igényeket is elkezdték katalizálni. A mesterséges intelligencia tehát már tényleg a spájzban van
– nyilatkozta Galántai György, a Hell értékesítési és marketingigazgatója.
Mint arról az Index is beszámolt, a Hell Energy megbízta az A.I.-t egy új, a számára tökéletes energiaital kifejlesztésével, és a mesterséges intelligencia a világhálón fellelhető, hihetetlenül nagy mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak tartott receptet. A receptből termék lett, amely mára a boltok polcain sorakozik.