Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA változásokra azt követően lehetett számítani, hogy az Európai Bizottság áprilisban bejelentette, hogy megállapodásra jutott olyan új szabályok megalkotásáról, amelyek kulcsfontosságú követelményként előírják a Facebookhoz hasonló platformoknak, hogy ne a profilalkotáson alapuló alternatív rendszereiket preferálják.
A változtatások egy része növeli az átláthatóságot a rendszerek működésével kapcsolatban,
és több lehetőséget biztosít a felhasználóknak, hogy testre szabhassák a Facebook- és az Instagram-felületeiket.
Ezentúl a Facebookon és az Instagramon a felhasználóknak lehetőségük lesz arra, hogy csak az általuk követett emberek történeteit és reelsvideóit nézzék meg, időrendi sorrendben, a legújabbtól a legrégebbiig, ahogyan ez régebben is volt – írja az engadget.com.
Újdonság az is, hogy a Meta kibővíti a hirdetési könyvtárát is, hogy megjelenítse és archiválja az összes olyan hirdetést (egy éven keresztül), amely az uniós felhasználókat célozza, beleértve a futtatás dátumát, a célzáshoz használt paramétereket (életkor, nem, hely), a hirdetést fogadó személyt és még sok mást. Két új eszközt is bevezet a kutatók számára, amelyek az oldalak, bejegyzések, csoportok és események nyilvánosan elérhető tartalmait tartalmazzák.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM