![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Autót egymillióért, gumit itthoni gyártásból
![DSC05658](https://kep.index.hu/1/0/4176/41763/417630/41763088_d463f5f64b0eaabd423981e54c9bb7b5_wm.jpg)
További Totalcar cikkek
Nehéz manapság használt autót vásárolni: a fiatalabb autóknál az árak az egekben vannak, az öregebbek közül pedig rengeteg a rom. De mi a helyzet akkor, ha egy egyszerű, korosabb autót vennénk, relatíve kisebb összegből? Megnéztük, milyen autót adnak egymillió forint alatt.
Nemzetközi sajtóeseményen jártunk, amit kivételesen Magyarországon tartottak: gyárlátogatáson vettünk részt az Apollónál Gyöngyöshalászon. Megnéztük, hogyan készülnek az abroncsok, és még a Vredestein új, négyévszakos modelljét is bemutatták nekünk.
A Dodge Challenger Hellcat egy 707 lóerős szörnyeteg, amit ráadásul a teljesítményéhez képest nem is adnak drágán. A típus nem épp az ultrakönnyű sportautók táborát erősíti, de most eladásra kínáltak egy olyat, amit egy kicsit lekönnyítettek: konkrétan nincs rajta kaszni.
Nincsenek egyszerű helyzetben az autógyártók, ha a friss típusok orgánumáról van szó: sok tényezőnek és normának kell megfelelni, aminek sokszor a vérpezsdítő hanghatás látja kárát. A Yaris GR gyári rendszere helyett most az Akrapovic készített egy szebben szóló változatot. Méghozzá titánból.
Létezik új Ferrari 4,5 millió forintért. Kicsit szomorúbb a helyzet, ha megtudjuk, hogy egy új kisautó áráért egy modellt adnak, amit az Amalgam készít. Ugyanakkor az ár sem véletlen: az 1:12-es méretarányú modell annyira csodás kidolgozású, hogy fotón szinte lehetetlen megkülönböztetni egy igazi Ferraritól.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)