Guruló apartmanoktól a csodamotoros Mazdáig
A pandémiában minden eddiginél népszerűbb lett a lakóautózás és a kempingezés, ám a Dembell ennek egy nagyon végletes formáját képviseli: kamionokból épített apartmanokban utaznak. A cég Budapest melletti gyárában jártunk.
A Renault Twingo és a Ferrari 308-as az autózás két elég távoli végét jelenti, és ha nem is sikerült konkrétan összeboronálni a két típust, az alapötlet igenis megvalósult: ez lett a Clio V6.
A Bugatti Veyron egy elég erős állítás volt a Volkswagen AG részéről, a gyártás befejezése óta is csak a szupergazdagok cserélgetik őket egymás között. Az autó akkora értéket képvisel, hogy 16 évvel később és néhány tízezer kilométernyi, látható használat után is megkérik az árát.
A Mazda 3 nem csak a formatervével tarolt, de a technológiája sem szokványos. A Skyactiv-X ötvözi a benzines és a dízelüzemű motorok előnyeit, amivel elvileg erős és takarékos tud lenni egyszerre. Winkler járt utána a Totalcar tévéadásában, aminek most az újravágott, bővített változatát láthatjátok.
Ajánlókép: Dembell/Peter Mosoni