Panelházból villanyautót tölteni?
Erősen kezdődött a hét, volt szerencsénk kipróbálni az egyik legnagyobb Citroent, az emelt hasú kombiforma C5 X-et, ami Gajdán kolléga szerint – legalábbis kényelemben – megközelíti az ikonikus DS-t.
Amíg a világ az ukrán–orosz háborúval volt elfoglalva, Kínában kiújult a koronavírus, ami a Pekingi Autószalon megrendezését is veszélybe sodorhatja.
Már több méltatlan módon is feltámasztották az egykor ikonikus Ralliart nevet, de most végre tényleg egy versenyautón köszön vissza a legendás sárga-piros embléma.
Hamarosan bemutatkozik a Lotus összes hagyományával ellentétes, de a bevételek miatt szükségszerű elektromos SUV, amelynek most már a nevét is tudjuk.
A villanyautózás ellen sokszor felhozott érv a tölthetőség és az azzal járó nehézség. Ezt a családi házban lakók könnyedén meg tudják oldani, de a több ezer embert összezsúfoló panelekben és társasházakban már nehezebb a helyzet.
Az S-osztály a Mercedesek Rolls-Royce-a, az öregebb típusok birtoklása is ennek megfelelő költséggel jár. De mi a helyzet egy jó turbódízellel? Kell félni tőle?
Borítókép: Horváth Máté