Baj-e, hogy 15 éves autókkal járunk?
Az Alfa Romeónak nagy szüksége lenne egy igazi sikerre, a mai piacot ismerve a frissen bemutatott és kollégánk által kipróbált crossover Tonaléban van is potenciál.
A Brabus sosem a visszafogottságáról volt híres, ez a jó négy mázsa fölöslegtől megszabadított, terepesített G osztályra is érvényes.
A közösségi villanyrollereket előszeretettel hagyták szerteszét az utcákon a felhasználók, de ennek mostantól vége lehet.
Az utánfutózásnak, lakóautózásnak is megvannak a maga szabályai, csúnya vége lehet, ha nincsenek betartva.
A Fisker régóta ott zümmög a villanyautós szektor környékén, nagy sikert azonban nem értek el. A mostani SUV-jük után már ezer lóerős, négyajtós kabriót vizionálnak.
Magyarországon az autópark átlagéletkora folyamatosan nő, mostanában érte el a 15 évet, ami miatt sokan kezdtek panaszkodni. Utánajártunk, mit is jelent igazából mindez.
Ajánlókép: Papp Tibor/Totalcar
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.