Az űrbe mehet a Virgin leggyakoribb utasa
A repülővel gyakran utazók számára nem újdonság a minden légitársaság által kínált bónusz mérföldes akció: a társaságok azzal próbálják magukhoz láncolni az utasokat, hogy a náluk lerepült távolság után pontokat kapnak, amiért különféle dolgokat, például újabb repülőjegyeket vásárolhatnak. A Virgin Airlines csoport (három légitársaság tartozik bele, a Virgin Atlantic, Australia és America) most minden idők legmenőbb mérföldgyűjtő akcióját indította el: egy űrutazás a tét.
A Virgin cégcsoportba tartozik ugyanis a Virgin Galactic privát űrhajózással foglalkozó cég, a szektor egyik úttörője, ami 2013 végén indítja a SpaceShipTwo nevű űrhajójának séta-űrrepülő útjait. A cég már 520 jegyet értékesített elővételben, ami a 200 ezer dolláros ár és a 20 ezres foglaló mellett igazán szép szám. A légitársaság akciójában a 2013 augusztusáig legtöbb bónusz mérföldet gyűjtő utas egy ilyen utat kap, míg a második egy szuborbitális, nulla gravitációs repülést.
Az űrturizmus ma még a leggazdagabbak között is az elit szórakozása, nagyon drága, ritkán érhető el, és komoly felkészülést, kiképzést igényel. A Virgin Galactic és társai saját fejlesztésű űrhajóikkal próbálják szélesebb rétegek számára elérhetővé tenni ezt a kalandot, elemzők szerint a 2020-as évekre évi 1,6 milliárd dolláros iparág lehet belőle.