52 találat az Indexről, és a környékéről.
Sem a kormány, sem a fék, de még a kézi sebességváltó sem. Mégis azt ígérik, hogy jó lesz vezetni.
2022. november 22., 14:16
Kívül-belül nagyon hasonlít a Toyota új villanyautójára, a bZ4X-re a Subaru Solterra. Lehet köztük mégis különbség?
2022.10.10. 14:51 Módosítva: 2022-11-07 13:16:01
A japánok a kölni szalonon állították ki az EV prototípust.
2022. szeptember 21., 18:40
Ráadásul kevesebb ritkaföldfém kell hozzá.
2022. augusztus 17., 18:29
A friss márka első motorkerékpárja kormányról állítható ülésmagassággal és házilag kivehető akkuval hívja fel magára a figyelmet.
2022.03.02. 06:04 Módosítva: 2022-03-05 06:31:50
Húsz kilós tömeg mellett akár 250 lóerőt adhat le az autókba szánt elektromotorok legújabb generációja. És ez állítólag csak a kezdet.
Az iparág legjobb teljesítmény-nyomaték-tömeg arányát tudja az alig 28 kilós Quark.
2021. november 19., 12:40
Dizájnnagydíjat nem ezzel a faék egyszerűségű szögletes formával fognak nyerni, de tömegmodell lehet.
Egy Bugattinak ehhez 16 henger és négy turbó kell, ma azon versenyeznek a cégek, ki tudja ez a legkisebb villanymotorral megcsinálni.
2021. augusztus 23., 17:16
A virágzó restomod piacban látják a potenciált Detroitban, jöhetnek az elektromosított klasszikusok.
A Mavel közreműködésével fejlesztették, és már idén elkezdik beépíteni modelljeikbe.
2021.05.12. 11:35 Módosítva: 2021-05-14 06:24:52
A Mahle olyan villanymotort fejleszt, amivel ötvözhetik az eddigi megoldások előnyeit.
Azt mondják, mindenképpen valami olyat akarnak, ami nem csúfolja meg a márka arculatát.
Az eddigieknél könnyebb és kompaktabb megoldást ígérnek.
Egy elektromos autó hatótávolsága függ attól, milyen villanymotor dolgozik benne. Mégis szinte nyomozni kell, ha meg akarjuk tudni. De most elmondjuk!
2020.12.11. 06:04 Módosítva: 2020-12-14 12:21:11
A nagy múltú Skövde-i telephelyen hoznak létre járműhajtásokba való villanymotorok gyártására alkalmas részleget.
2020. november 13., 07:57
Eldöntötték, itt az ideje pénzre váltani a MotoE tapasztalatait.
2020. szeptember 5., 07:05
Villannyal eddig ez a legsúlyosabb. És végre oda lehet állítani a benzines konkurensek mellé is.
2020. augusztus 19., 13:41
Az orosz vezetés terepjáróit gyártó Aurus egy villanymotort is szabadalmaztatott.
2020.08.19. 11:56 Módosítva: 2020-09-03 11:59:07
Egy friss piaci előrejelzés szerint neodímium mágnesből nem tudnak eleget készíteni a villanyautókkal érkező keresletnövekedés miatt.
Az elektronikát például csak a kereskedő fogja belerakni az ügyfél által rendelt paraméterekkel.
Próbálnak a belsőégésű motorokra hasonlító villanymotort építeni.
26 lóerő, négygangos váltó, lánchajtás - csak a motor villanyos.
Az Energica két hónap alatt annyi rendelést vett fel, mint amennyit 2019-ben összesen.
Indiában fognak készülni az első elektromos motorjaik és robogóik.
A kiszivárgott Zero sport-túra motor 13%-kal messzebre jut autópályán, mint a naked változat.
200 lóerő, 320 km/h, 320 kilométer hatótáv, korszakalkotó elektronikák, minden konkurensnél sokkal olcsóbban.
2019.05.15. 09:52 Módosítva: 2019-05-15 18:41:31
Hosszú út vezet addig, hogy a robotok elvegyék a munkát. Az első lépésben a pazarlást kell kezelni, és azokat a feladatokat, amiket már egyetlen élő ember sem vállal el.
Egyelőre csak az akksicsere módját szabadalmaztatták.
A szabadalmi rajz alapján lesz rajta ram air nyílás, váltó és olajhűtő.
Első a motor, de utána robogó is várható.
2018. szeptember 18., 06:50
Csak hogy elkerüljük a félreértéseket: nem azért jó, mert villanymotor, hanem mert félelmetesen nagyot lehet vele motorozni.
Először készülnek itt villanymotorok sorozatgyártásban.
A Royal Enfield bejelentette, hogy már fejlesztik a villanymotorjukat.
Ha neki elég volt a motorozásból, akkor más se nagyon vágyjon rá. Legalábbis Tesla-logó alatt semmiképp.
Az előző visszahívásokkal ellentétben nem elég a szoftverfrissítés, az akkumulátorokkal van baj.
Oké, nem egyetlen töltéssel, de egy napon belül. Egy Zeróval sikerült elérni a rekordot.
Ha ez igaz, akkor az egy nagyon komoly előrelépés.
Spanyol dizájner társult be az oroszok által irányított kínai céghez. Ez lett az eredmény.
2017. november 18., 14:50
Kevés menőbb dolog van annál, mint saját két kezeddel épített, zöld rendszámos autóddal veretni a forgalomban. Még akkor is, ha az a házibarkács villanyos amúgy egy borzalmas lélekvesztő.
2017. szeptember 19., 16:35
A Mission E prototípusként kezdte, 2019-től szériadarab lehet. De megér 80-90 ezer dollárt?
Szokatlan, kuplunggal és váltóval szerelt villanymotoron dolgozik a fejlesztési részleg.
Eddig csak egy negyedik és ötödik hely jött össze a retró külsejű versenygépnek.
Sportértékkel a figyelmet lehet felkelteni, használhatósággal meg eladni fogják.
Az egy éve alapított high-tech fejlesztőrészleg előállt az első újdonságokkal.
És ehhez még benzin sem kell. Villanymotor olaszosan.
Káoszból indult és káoszba fulladt a mai műsor, de közben remekül szórakoztunk.
A gyár szabadalmi védelmet kért az új típusú feltöltőre, amely egyáltalán nem késik, viszont tölti az akkut.
2010. augusztus 31., 07:17
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát?
2010. augusztus 7., 06:31
Mókázni éppen jó lenne, de mi nem viccelni járunk a krumpliföldre, kérem!
Hiú ábránd vagy vagy csendes jövő? 2016-ig 466 millió elektromos motor eladása várható.
Közvetve hidrogén vagy benzin is működtetheti a kerékagyba szerelt villanymotorokat.