16 találat az Indexről, és a környékéről.
Nem a Golf vezetőjén múlt, hogy még mindig életben van.
Megvenni nehezebb, mint ellopni, de cserébe legalább nem üldöznek majd a rendőrök. Spoiler: a régebben egymillás autó, most másfél!
2020.06.05. 10:02 Módosítva: 2020-06-10 06:25:13
A gyár jelezte, hogy kijavították a szoftverhibát, így folytatódhat a rendelések teljesítése.
A GT orrában egy szuperkülönleges motor található: kompresszoros és turbós, így 1,4 literes létére olyan erős, mint a néhai VR6-ok. Nézd meg és dönts!
2018. szeptember 25., 11:28
Mindkettő ugyanaz a Lego, vagy mégsem?
Füst jelenik meg a motortérben a motor és az utastér között, a turbó és váltó környékén, mi lehet a baj?
Szakmai és érzelmi viták, dízel kontra benzines, hosszú olajcsere periódus kontra sűrű olajcsere, tényleg a fogyasztói társadalomnak gyártanak eldobható autót? Nézzük meg szakmai szemmel a dolgokat!
Mindenképp VW-dízel kéne, évi 25-30 ezer kilométert megyek. 1,5 millió a keret.
Minimum 90 lóerős legyen és jöjjön ki 450 ezerből. Ja, és nem baj, ha szedán.
Belemenne havi bő kétezer kilométer. Jók ezek még arra vagy nézzek valami fiatalabbat?
2016. augusztus 28., 12:47
Egész múlt héten akadozott a Golf és a Passat gyártása, több százmilliós lehet a kiesés.
2013. november 28., 06:00
Soha még nem történt hasonló: a Volkswagen hazai pályán nyomta le a japánokat.
2013. szeptember 5., 17:38
Akár több százezer autót is érinthet az a hiba, amelyet a VW csoport jelenleg is vizsgál.
Az importmárkák közül a Skoda Octavia nyert.
Az a fajta ing, amit különösebben nem kell vasalni, és ugyanúgy elmegy egy marketing meetingen a cégnél, mint este a romkocsmában
Már-már divat lett közszereplők korábbi autóit felárral eladni. Obama és Benedek pápa után Merkelen a sor.