Két literrel elmegy az új Volvo
Mégis, ha kell, 5,5 másodperc alatt van százon.
Mégis, ha kell, 5,5 másodperc alatt van százon.
A százmilliós luxusautók a legritkább esetben szólnak a környezettudatosságról. Eddig legalábbis így volt.
A kedvezőbb helykihasználás miatt kisebb benzinmotorral szerelnék az elsőkerekes hibrideket.
A márka új irányvonalát mutatja meg. Maradtak a stílusjegyek, de közben baromi jól néz ki, és iszonyat hightech.
Van benzinmotorja is, de a vezetés 60-80 százalékában a levegő hajtja a Hybrid Airt.
Látszatra nincs benne semmi különös, de nagyon gyors és nagyon takarékos.
Az Insight és a CR-Z sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mindkettőt kivonják Európából.
A hóban pihent meg az i8-as prototípus, melyet a segítségére érkező 7-essel sem tudtak kihúzni.
Akár egy Lancer Evót is lenyom, miközben alig fogyaszt benzint a BYD hibridje.
Nagy terveik vannak a Fiskerrel, de még nincs a kezükben.
Egy Mazda 2 prototípusba építhetik a bolygódugattyús blokkot - hibrid rendszer részeként.
A Frankfurtban megismert hajtás helyett egy két és feles, öthengeres turbósról hallani.
Takarékos, olcsón fenntartható, jó méretű hibrid az új Lexus. Egyelőre mindenki nyugodtan aludhat az Audi-BMW-Mercedes szentháromságban?
Gyökerei megakadályozzák, hogy a műtrágyák összetevői üvegházhatású gázzá váljanak.
Világelső technikai újdonság, hátsókerekes, sportos limuzin, remek formaterv és egy lehetőség, amely ezúttal is kimaradt.
Új Mazda 3 változatok a láthatáron: egyre kevesebbet esznek.
Úgy tűnik, végre rendeződhet a Fisker helyzete: árverésen keres új gazdát a kaliforniai vállalat.
Két liter alatti fogyasztást és egyszerű, otthoni töltési lehetőséget kínál majd a Volkswagen.
Nemcsak a Civicből készül Type-R változat: két éven belül érkezhet a 190 lovas Jazz.
A Mercedes az S63 AMG-vel búcsúztathatja 5,5-ös V8-asát. Négyliteres hibrid válthatja.
A bajorok határozottak: nem látják értelmét az M-es és az i-modellek összeházasításának.
A gyáriak szerint négy liter alatt eljár a nagy terepjáró, és ez még nem minden.
Frankfurtban mutatják be, és még az év vége előtt kapható lesz a BMW új hibrid sportautója.
Az apja zebra, az anyja szamár. A ritka hibrid életképes, de utódja nem lehet.
Tizenöt autó gumiját szúrta kil, egyetlen kivétellel kizárólag Priusokét.
A rajongók ugyan sírnak, de nem biztos, hogy olyan rossz lesz.
Furcsa P1-nek látszó tárgy tűnt fel a német versenypályán.
A 13 hüvelykes laptop és tablet hibrid tökéletes lehetne, ha bosszantó hibáit is kinőné. Legnagyobb előnye az akkumulátora és meglepő módon egy toll.
Nem is egy, rögtön két, egymás mellett haladó, álcázott kupéról kaptunk képeket.
A mallorcai reptér várótermében feltettem a kérdést a kollégáknak, mikor vezettünk utoljára ennyire szar autót. Sokáig tartott a csend, aztán valaki bedobta a régi Dacia Logant.
Igaz, elmegy 11-12 literrel, de néha belém bújik a kisördög, hogy át kellene alakítani.
Ha négy karika lenne rajta, simán hihető lenne, hogy ez az Audi következő szupersportkocsija. Csakhogy itt a jelvény ismeretlen.
Amelyik autó úgy képes az 5,3-as százas gyorsulásra, hogy az első három másodpercben csak a tököléssel van elfoglalva, az nagyon nagyot megy.
Pár kilowatt rövidre zárása elég ahhoz, hogy elszenesedj, egy hibridautó ennek sokszorosát hordozza akkuiban. Mi a teendő egy balesetnél?
Szupermodern, 5-600 lóerős gépre számíthatunk, amely felveszi a versenyt akár a Ferrari kisebb modelljeivel is.
Balszerencsés események sorozata sújtotta a Fiskert, ezért most kihúzzák a dugót.
Áprilisban nálunk is kezdődik az á la carte-repülés, ugyanaz a gép egyszerre lesz fapados és normál.
Ez az új Toyota Auris legjobb változata, szerencsére az ára sem kretén, csak meg kell tanulni használni.
Németországban leveszi a kínálatából a hibrid táblagépet, amit az USA-ban piacra sem dobott.
Az XL1 ugyan méregdrága demó-autó lesz csupán, de a hajtását állítólag a legolcsóbb VW típusban is viszontlátjuk majd.
A képek mellé most már adatokat is közölt a McLaren az új P1-esről. Az ereje félelmetes lesz.
Két autóval, hat versenyzővel és több mint 1600 lóerővel készül idén Le Mans-ba a Toyota.
A régimódi luxusautókat villámgyors szupersportkocsi váltja, a létező legkorszerűbb technikával.
A franciák az elektromosságot sűrített levegőre cserélték, a fogyasztás közel felére csökkenhet.
Az Asus Padfone 2 egy tabletkeretbe csúsztatható csúcsmobil, a jövőben ilyen, zsebre vágható számítógépekkel dolgozunk majd. Főleg, ha olcsóbbak lesznek.
Négymilliárd forintért 25 buszt vásárol a város.
Egy amerikai professzor olyan megoldáson dolgozik, amely bármely autóból képes plug-in hibridet varázsolni.
Ha már annyi pénzt és munkaórát öltek bele, nem dobhatják kukába a C-X75-öt.
Leszoktatott a gyorsításról, ingyen elvitt a munkahelyemre és haza. Mégsem tudom eldönteni, hogy kéne-e.
A Lenovo két új gépe laptopnak kellemes, de tabletnek túl nagy. Ez csak a kezdet, a Windows 8 megjelenésével sorra érkeznek majd a hibridek.
Dízel-elektromos hibrid az erdőben: ki mondta, hogy a vasút elmaradott és nem fejlesztik?
A Toyota egyik mérnöke kotyoghatott ki információkat - az új Prius erősebb, mégis takarékosabb lesz.
2017-re félmillió zöldebb autót látnának az utakon. A fejlesztésektől várják a sikert.
A Kepler Motion 2,5 mp alatt gyorsul százra, 800 lóerő van a benzines és elektromos motorjában.
Nem csak a Fisker hibridjei vallottak szégyent hurrikántűrésben. A Priusok sem bírták a sok vizet.
Oké, megtanultak autót gyártani. Megtanultak formatervezni is. Rendben. Most meg mindenkit beelőznek?
Kényelmes, van benne hely és nem is drága