Bottas: Nem fekszik nekünk a Hungaroring
Három dobogó három futamon az új finn sztártól, mégis pesszimista.
Három dobogó három futamon az új finn sztártól, mégis pesszimista.
Nem tudom, mi üldöz engem, de ha egyszer elkapom, vízbe fojtom, az biztos.
Taxisofőröm Poldi, a mosolygó bajor herceg, az autó egy BMW 635CSi versenygép. Nem, nem szedtem semmit, ez a valóság.
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Javában zajlik a Totalcar V.
Aki eddig figyelt, már mindent tud. Itt van még pár apróság a hajrára, hogy ne maradjon benned kérdés.
Lassan indítjuk a visszaszámlálást, őrülten csörög a telefon egész nap, a DTM után már takarítják a Ringet, mi pedig mennénk már!
Már csak szombatig kell várni és megint miénk a Hungaroring. Kattintson a részletekért.
Az első sorból két BMW-s pilóta indulhat.
Audisok a BMW-sek és Mercisek ellen. Nincs kímélet.
A kormány döntött a plusztámogatásról, az F1 közvetítésének szerződéseit is felülvizsgálják.
Hétvégén DTM-futamok a Hungaroringen ex-F1-esekkel.
Neveztél? Jönnél? Akkor gyorsan nézd meg ezt a listát! De akkor is, ha csak kíváncsi vagy, milyen autókat látsz ott idén.
Ezúttal semmi nem áll majd a közvetítés útjába. Jönnek a profik!
Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5.
Ötödször hívunk mindenkit, ötödször rúgjuk ki a ház oldalát egy remek, csapatós nappal. És ne hagyd otthon a családot sem. Itt senki nem unatkozik!
Megnéztük, megtapogattuk. Nemcsak a mi kiváltságunk, bárki megteheti ezt holnap.
Amit a lengőkar elvett, már az időjárás sem adta vissza. Michelisznek nem jött össze, de nyert a Forma-1-es veterán. Nagykép.
A magyar pilóta a 11. helyről indulva ötöt javított, Sebastien Loeböt is megelőzte túraautó-vb első hungaroringi futamán.
A szabadedzések előtt motort is cseréltek Norbi Hondájában. A Citroën a Hungaroringen is dominál.
Új autót próbál ki a WTCC-pilóta.
A DTM-nek van pár titka, amitől a verseny mindig kiélezett. És persze ott a V8-as hang.
Elöl az Audik, utána a BMW-k, leghátul a Mercedesek, egyelőre. A tesztet leállították, mert a pályát javítani kellett.
Márciusban. Ha az időjárás engedi. A többit ősszel.
Három év alatt már 12,5 milliárdot kapott.
Sokkal több a karambol, mert a többségnek fogalma sincs, mit kell csinálni, ha csúszik az út. Itt a megfejtés.
Jövőre nálunk is egymásnak esik a három német: a 2014-es magyar DTM futamon boxol az Audi, a BMW és a Mercedes
A 2014-es előzetes versenynaptárban már szerepel. Végleges döntés december 6-án lesz.
Ismét idejön a Német Túraautó-bajnokság.
Hű, azt hiszem, ez kemény lesz.
Ugyanott, ugyanúgy történt a baj. És mégis megfutottam a legjobb időmet. Hogyan?
Az úgy volt, hogy a házasember ösztönöm megsúgta: ha szombaton két gyerekkel felvértezve elmegyünk gigantikus játszószőnyegért a kék-sárga áruházba, akkor aznap már nem jutunk ki a Hungaroringre.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Amikor autós programról van szó, egy átlagos, családos férfiembernek két problémával kell megküzdenie: egyrészt sok feleséget nem érdekel túlzottan az autó, legalábbis annyira nem, hogy egy délelőttöt vagy délután rászánjon; másrészt a kicsi gyerekeket bármi is csak elég rövid ideig köti le.
A GTI nem egy típus, csak egy kivitel, ami önálló kategóriát teremtett. Negyvenegy év, hét generáció, különleges kiadások.
Mindig mondtam, hogy az öröm az autózásban nem a sebességből vagy a nagy teljesítményből jön, hanem a padlógáz élményéből és a határon autózásból.
Most hétvégén kerül megrendezésre a Hungaroringen a WSR, azaz a World Series by Renault.
Javított már autót kocsmaasztalon, olajos rongyokon? És ez még nem minden...
Várták a képeket? Hátha ott vannak? Tessék. Bónuszként pedig minden idő- és szektor. Kattintsanak bátran, van látnivaló!
Az olvasó kérdez, Jenson Button válaszol.
Szétment a gátló. Kiesett a fékbetét. Elfogyott az olaj. De a Toyota csak ment és ment. Nem is rosszul.
Pénteken nem keltem korán, tudtam, hogy fárasztó hétvége lesz akkor is, ha minden a terv szerint halad, pláne ha nem. Persze így lett.
Akik tegnap kint voltak a Hungaroringen láthatták és hallhatták a Magyar Time Attack csapat sok száz lóerős autóit.
Akadnak szerelni valók, de a lelkesedés lankadatlan. Még a fél nap előttünk, lesznek még meglepetések.
Senkit ne tántorítson el, hogy pár fokkal csökkent a hőmérséklet tegnap óta, változatlanul jó buli a Pályanap ma is.
Érj korán a ringre vasárnap és csapj le a szabad helyekre. Szerezz hasznos tudást olcsón, profiktól.
Fárasztó nap volt, de holnap is szeretettel várunk mindenkit a Hungaroringre!
Bálna, Hangyász és sok egyéb állat a Hungaroringen. A legjobb móka iskolakezdés előtt, nem csak apának.
Aki kimarad, az lemarad. Ne főjön a feje, két napig áll a bál a Hungaroringen!
Tessék csak tessék, itt van a használati utasítás, pontosan. Nézőknek-résztvevőknek egyaránt. És van még hely!
Sokszor a csodásan drága versenyalkatrészek mögött egyszerű házi megoldások rejlenek. Csak szépen le vannak fényezve.
A vezetéstechnikai tréningre még lehet jelentkezni. Regisztrálj csütörtökig, és akár visszakaphatod a nevezés díját.
Egy kis finomítás ráférne, de vajon érdemes-e hozzányúlni? Csak rontanék vele?
Lehet szemezgetni, készülődni. Itt az autók nem állnak, csodagépek megvárásra!