Kipróbáltuk az új budapesti buszt
Egy vonaljegy áráért légkondis Mercedesszel utazhat, akinek szerencséje van és még az internetért sem kell fizetnie.
Egy vonaljegy áráért légkondis Mercedesszel utazhat, akinek szerencséje van és még az internetért sem kell fizetnie.
Nézzük, mit tudnak a piliscsévi dombon, havon a hobbiterepjárók! Kit kell kirántani, és ki jut a legmagasabbra?
Bezavartuk az autókat a krosszpálya vízszintesebb részeire is – ennél durvább havas földút nem létezik. Hogy bírták?
Dán kutatók szerint a lakóhelyen minden 10 decibel 12 százalékkal növeli a kockázatot.
A Totalcar két elvetemült újságírója és az Opel Magyaroszág úgy gondolták, a csütörtök délután ideális időpont egy új rekord felállítására. Nos, rendhagyó lett...
Régi autó, kölcsönautó, szűk pálya - nem versenyeztünk a stopperrel. Nem a fenét.
A krimi főszereplőire koncentráltunk: Ladákra, Zaporozsecre és Cserhalmi Györgyre. 30 éves a film.
A magyar srác, aki mert nagyot álmodni és tett is érte. Hogy milyen ember valójában? Michelisz Norbert, ahogy önök látják és ahogy ő látja.
Újabb nepperszemle, egymillió forintért keresünk autót. Itt már nehéz ordító hibákba belefutni - de ennyi pénzt ne kockáztassunk akármire.
Anyósos reality és minden eddiginél hosszabb Tények és Jóban-rosszban: ezt kínálja a Tv2 ősszel.
Manuál vagy automata? Dízel vagy hibrid? Winkler megmondja! Élőben csütörtökön 14 órától.
Talán még harcoló német alakulat is volt az egyik csomagtartóban. Kretén képtelenségek, Le Mans-i győztesek és hűséges Zsigulik a házban.
Kétajtós, piros, hátsókerekes és középmotoros. Vettünk egy autót a Totalcarnak, mert kellett. Egy úgynevezett jó kocsit. Persze, ha árnyaljuk a dolgot, már nem annyira rózsás a kép. Akkor árnyaljuk.
Hegyen áll a polgár háza, kavicsos út vezet arra. De jaj, mi lesz, hó ha esik, összkerék is csetlik-botlik. Nem kell félni, szerencsére, német gép a dombok réme. Vagy mégse?
Veszélyes kergetőzés Winklerrel, Pistával, Karcsikával, és egy kis kamionos terror.
Nem írom le, mennyibe került, mert ilyen sokáig sose tanultam meg elszámolni. De hogy ebben az 1200s-ben minden benne van, ami hunyorított szemmel még Zsiguliból lehet benne, az biztos.
A Ferrari a világ legjobb sportautója – bizonyos kategorizálás szerint. Ez többet tud, mint egy Ferrari: nem féltjük annyira.
Kipróbáltuk Vágvölgyi B. András Kolorádó Kid című filmjének autóit, illetve egy autót, ami szerepelt a filmben, és kettőt, ami hajszál híján ott volt.
Minden, amit valaha is tudni akart a Totalcarról de sosem merte megkérdezni. Ha pedig merte, nem kapott rá választ. Itt és most. 10 évesek vagyunk ma.
Zoli megvette az autót, elakadt az oldtimeresítéssel, ezért letámasztotta a ház mögé. Kicsit sokáig, 2008 végén mozgott vele utoljára. Mi megpróbáltuk beindítani.
Rövid túra az idei OT Expó csarnokaiban. Jövőre ki ne hagyja. Remek hangulat, érdekes gépek, finom kaja és sok-sok autóbuzi mindenütt.
Trükkös rablásról szóló levél kering a neten. Teszteltük milyen veszélyeket rejt egy szélvédőre hajított tojás.
Csikós és Vályi ismét literszámra csorgatja nyálát. Ezúttal egy apró, öreg olasz autóra. Egy Abarthra.
Utánajártunk, hogy milyen lesz az új műszakivizsga-rendszer. Az NKH-vizsgaállomás-szervizes háromszögből jelentjük.
Két nap, rengeteg gyakorlás és mindjárt jobb eséllyel mászunk ki a slamasztikából. Oktatás, de szórakozásnak sem utolsó. (És most tényleg csak egy apró bakival...).
Bár játéknak tűnik, sokkal több annál. Egy 20 millió forintos szimulátort próbáltunk.
A Prius kameráz, a Yeti radaroz: megtanultam parkolni az automatikusan parkoló autókkal. Aki nehezen ment át a rutinvizsgán, ne örüljön, egyik sem tökéletes.
Vajon hogyan viszonyulnak az autósok, taxistok, nyugdíjasok, Suzukival és Audival közlekedők a téligumi használatához? Spórol-e a magyar, ha az életéről van szó vagy sem?
Kipróbáltuk az ország legdurvább turisztikai szolgáltatását, és a kétéltű városi busszal izomból a Dunába hajtottunk.
Csikóssal együtt úsztunk az endorfinban egész nap. Westfield SE iW-teszt a Totalcaron.
Nemzetközi találkozón együtt üvölt a J-Lo és a Steffi Graf fanklub. Orrosok és farosok minden mennyiségben.
Pár perc alatt végigvisszük a BMW 3.0 CSi érdekes részletein, ne hagyja ki a filmet!
Horogra akadt egy másik bolygóról idepottyant valami. Nagy, V8-as és nagyon idegenül érzi magát nálunk.
Ez a demóautó nem csak a reflektorfényben mutat jól, az úton is meggyőző. Mi a Mecsek kanyargós útjaira merészkedtünk vele, esőben.
A BMW Z4 baromi gyors, erős, kényelmes, pokoli drága tárgy, ugyanakkor nem túl hivalkodó. Közlekedni kolosszális, versenypályára van milliószor jobb megoldás, tizedennyiért.
Öt kisfogyasztású autó, de vajon tényleg olyan keveset esznek? Vádaskodás, csalás és ámítás felsőfokon, a végén az igazsággal.
Megosztotta a szerkesztőséget a hibrid Insight, az öldöklő harc már két hete folyik, áldozatok - egyelőre - nincsenek.
Avagy: Így (is) készül a Totalcar.
A Totalcar lelkes kis csapatának videója az idei kőkemény EB-futamról.
Kicsik, könnyűek és erősek. Egymásnak engedtük a Suzuki és a Renault két mini hot-hatch-ét.
A Mito helyes kisautó, de vajon igazi Alfa? Pályára vittük egy hírhedt előd, a 145 QV kíséretében.
Csikós Zsolt igyekszik bemutatni legalább a töredékét az Oldtimer Expo érdekességeinek.
Az OldTimer Expo felolvasóestje mindenkinek, aki lemaradt volna róla. Jó szórakozást!
Ha van autó, ami egész más a képeken, mint a valóságban, hát ez az. A videó legalább félútig elviszi az embert.
Winkler és Csikós első Ferrari vezetése. Winkler és Csikós első Ferrari vezetése. A Totalcar Ferrari California Spider - 2009 tesztje.
Spórolni nem a hatliteres benzinmotorral kell, egy kis gázfröccs, és már repkednek is ki az ezresek a kipufogón. Egy retkes nyakú, kigyúrt detroiti kocsmabunyós pedig pont ilyen legyen. Kategóriájában kétségkívül jobb autó az RSX, a Chryslerhez képest űrtechnológiát képvisel.
Igazi kedves ajándék, esővel, hátsókerék-hajtással, oltári formába csomagolva.
Winkler Róbert mégsem adja el Mazdáját.
Ne higgyenek a látszatnak, a Cooper S még tető nélkül is nagyon kemény! A Totalcar tesztje.
Mintha tudatosan terveztek volna bele idegesítő hülyeségeket. Csak hogy ne ő legyen a legjobb kis kupé. A Totalcar tesztje.
Mindenki odavolt érte, még a nyolcvanéves bácsi is kipróbálta a piacon, ahová levittük tesztelni.
A Totalcar vezére, Winkler Róbert végre saját bőrén érzi meg, hogy milyen elszenvedni a személyi kultuszt. Aztán meztelen nők gyűrűjében áthajt egy vén Datsunon. Ezért még lakolni fog
Robogók, endurók, túramotorok, chopperek, sportgépek; minden kategória számos képviselője járt már a Totalbike-nál. Ilyen viszont, mint a Honda DN 01, még nem. Mert nincs más ilyen.
Műrepülés egy Extra 300-zal: 400 km/h, 8 g. Forma 1, muhaha. Három dimenzióban verjük az F1-et, de vajon összehányja-e a szerző a kabint?
A csütörtökön lezuhant mentőhelikopter átadási ünnepségén készült film a TV2 Totalcar címû műsorának 2007. 04. 16-i adásának részlete, ezért az utólag indokolatlan vidám felütés az elején. A teljes műsor a Totalcaron látható.
Az Accord alapmotorja nem nagy durranás, ezért hát egy kicsit megfűszereztük a történetet. Elgurultunk a legközelebbi BMW szalonba, és kifaggattuk a béemvéseket, ők mit gondolnak róla.
z egyik kabrió, a másik roadster. Az emberek hajlamosak egy kalap alá venni a kettőt, egyszerűen mert egyiknek sincs teteje. Pedig a két autó minden élethelyzetben másképp viselkedik.
Magyarország első Caterham tesztje.
Nem tudom, más hogy van vele, én nem szívesen szarakodom olyan emberrel, akinek van 32 millió forintja autóra.